Følg oss på Facebook, Instagram #haslumilhandball og Twitter @haslumhandball:

Haslum IL Håndball 2015-10-04 00:14:15

Vaktinstrukser

For å sikre gjennomføring av alle arrangementer i hallene våre, som seriekamper og Haslum Cup vil alle lag i Haslum IL Håndball få tildelt vakter i hallene våre basert på antall påmeldte lag i seriespill. Primært i Nadderud Arena og Haslumhallen, men det må påregnes vakter også i Gjønneshallen. Styremedlemmer i Haslum IL Håndball er fritatt for dugnad/vakter

Ta kontakt med  Arrangementsansvarlig Rune Pytte Solum 906 09 796 dersom noe er uklart. Kontaktinfo finnes på også på hjemmesiden under Håndballstyret.

Alle instrukser er tilgjengelig på iPad som er i bruk under arrangementene. Det ligger også en perm i Haslum IL Håndballs låsbare (hengelås) skap i kafeteriaen i Nadderud Arena med alle instrukser. Denne skal ikke fjernes, og lånes den, skal den returneres slik at den til enhver tid er å finne i kafeteriaen.

NB! Alle som skal ha vakt må lese instruksene for sin oppgave og generell info som gjelder alle uavhengig av oppgave, og sette seg nøye inn i oppgavene som skal løses. Hallansvarlig har ansvar for gjennomføringen og sørge for at vaktene utfører oppgavene. Viktig informasjon vedr vakter i Nadderud Arena, må leses og følges opp:     Vakter i Nadderud Arena - viktig info

 

Instrukser for vakter for gjennomføring av Haslum IL Håndballs arrangementer. (Gjelder ikke Haslum Cup som det informeres spesielt om)

Instrukser for NADDERUD ARENA:
Generell instruks alle vakter

GENERELL INFO

13.11.2018
Instruks Billettsalg

BILLETTSALG

13.11.2018
Instruks Kafeteria

KAFETERIA

13.11.2018
     
Instruks iPad og iZettle betalingssystem

BETALINGSSYSTEM

13.11.2018
Instruks Sekretariat

Sekretariat

13.11.2018
Instruks Hallansvar-Vaktmester-Avløser

HALLANSVAR

13.11.2018
BRUKERMANUALER OG LITTERATUR:
Tidtakerutstyr i Nadderud Arena Scoreboard-BT6000     

Scoreboard enkel

13.11.2018
FØLGENDE MEDBRINGES AV VAKTENE FOR SALG:
Vakt Kiosk/Kafeteria Formiddag: 1 stk langpanner sjokoladekake e.l, 1 flaske flytende margarin  
Vakt Kiosk/Kafeteria Ettermiddag: 1 stk langpanner sjokoladekake e.l, 1 flaske flytende margarin  
Sekretariat Formiddag:  2 poser Toro vaffelrøre, grove  
Sekretariat Ettermiddag:  2 poser Toro vaffelrøre, grove  
Billettsalg Formiddag:  2 poser Toro vaffelrøre, grove  
Billettsalg Ettermiddag:  2 poser Toro vaffelrøre, grove  
Hallansvarlig-Vaktmester-Avløser, formiddag/ettermiddag 1 liter jordbærsyltetøy/1 liter bringebærsyltetøy  
Instrukser for HASLUMHALLEN/GJØNNESHALLEN: (Kamper i Gjønnes- og Haslumhallen arrangeres som ukedagskaper også i helgene dersom annen beskjed ikke er gitt) Revisjon/dato:
Instruks Låsevakt

LÅSEVAKT

13.11.2018
Instruks Sekretariat

SEKRETARIAT

13.11.2018 
Instruks Kiosk/Vaktmester

KIOSK VAKTM

13.11.2018
Instruks billettsalg

BILLETTSALG

13.11.2018
Instruks kamper på ukedager (inkl Nadderud Arena) ENKELT- OG UKEDAGSKAMPER r04/24.09.2017
 
INSTRUKS/INFORMASON FELLES FOR ALLE HALLER:
Generell info alle haller

GENERELL INFO ALLE HALLER

13.11.2018
Instruks for oppgjør og kasse-alle haller OPPGJØR-KASSE r01/25.09.2017
Skjema for oppgjør arrangement/enkeltkamper (NB! 2 arkfaner) OPPGJØRSSKJEMA KASSE r01/25.09.2017
     
SKJEMAER (til hjelp under kamp):
Skjema for skadereg. i kamp SKADEREGISTRERING KAMP r01/08.09.2016
Blank kamprapport KAMPRAPPORT Blank r00/08.09.2016
NB ! NYTT FOR SESONGEN 2017-2018, Håndball LIVE - Elektronisk kamprapport:

Info NHF

06.09.2017
Info NHF 06.09.2017
Innføring av elektronsik kamprapport fra 01.02.2018 Innføring av live-elektronisk kamprapport 29.01.2018

 

Instruks fra NHF for registrering av resultater etter kampslutt: https://www.handball.no/regioner/region-ost/artikler-til-nett/resultatregistrering-etter-kampslutt/

Generelt for alle vakter. Det skal være varer tilgjengelig for salg under helgearrangementene. Det kan imidlertid skje at det går tom for noe, som servietter, kaffekopper osv. Send da en av vaktene ut i butikken og kjøp inn. Ta ut kontanter i kassen og legg veksel og kvittering tilbake.