Følg oss på Facebook, Instagram #haslumilhandball og Twitter @haslumhandball:

Informasjon trenere

Årsplan:
Alle trenere skal levere inn en årsplan før sesongstart (det vil si innen 15.august) denne planen skal innholde målsetning/delmål og hva dere skal fokusere på i perioder , i linken under her finner du en årsplan som du kan laste ned og ta i bruk , når du har denne klar sender du den til Sportslig leder V/Tommy Skjønnhaug. Dersom du har en egen variant av årsplan kan du selvsagt bruke denne , det som er viktig er at du har en plan for hva laget skal igjennom og kan fremlegge dette for Sportslig utvalg før sesongstart. Last nedÅrsplan
 
Kjøregodtgjørelse:

Alle trenere som har utbetalt trenergodtgjørelse skal fylle ut et kjøreskjema som leveres til Daglig leder i Haslum IL, Geir Steinset etter sesongslutt (etter 1.mai) for utbetaling. på dette skjemaet kan du fylle ut kjøring til trening, kamper og turneringer. Kjøregodtgjørelsen du fører opp må tilsvare den summen du har i kontrakten din med klubben. Skjemaet kan du laste ned her: Kjørebok 2017.

 
Utlegg:
Her er link til utleggsskjema: Utleggsskjema.
 
Trenerutdanning:
Haslum IL Håndball har en målsetting om å ha dyktige trenere på alle alderstrinn. Vi er derfor svært opptatt av å utdanne og videreutdanne våre trenere. I Region Øst (RØN) finnes det en utdanningskalender hvor man finner oversikt over alle kurs for trenere, som Trener I / Trener II / Trener III / Trener IV / Trener V og Master Coach. Dersom du er interessert i trenerutdanning eller videreutdanning, så ta kontakt med Jarle Nilsen (M: 94898171). Les mer om regionens trenerutdanning her: www.handball.no/p1.asp?p=23442 (Utdanningskalender for Region Øst)
 
Skadeforebyggende:
Vil du bli en bedre håndballspiller? da bør du ta vare på det viktigste redskapet du har, nemlig kroppen. De spillerne som oppnår best resultat er de som greier og holde seg skadefri over lengre tid , håndballspilleres største mareritt er og ryke eller skade korsbånd , med en del øvelser kan du halvere risikoen for og bli skadet ved at du trener ballanse , koordinasjon og teknikk , samtidig varmes du opp for videre trening. Her finner du noen nyttige linker med info og øvelser for skadeforebyggende trening. Olympiatoppen / Klok av skade / Skadefri