Betaling for renn gått i sesongen 2017/2018

Frist betaling 15.juli

2018-06-24
Styret

Hei alle renndeltakere og foreldre/foresatte i Haslum IL Ski, langrenn!

Nå er tiden inne for å fakturere medlemmene for det antall renn den enkelte har gått i vinter - sesongen 2017/2018. I tillegg vil listen inneholde noen renn for forrige sesong - sesongen 2016/2017, da fakturaene for disse rennene kom inn etter at vi fakturerte i fjor.

Vedlagt (klikk her) har vi laget en oversikt basert på det Haslum IL Ski, langrenn er blitt fakturert fra andre klubber. Detaljene finner dere i kolonnene mellom navn og beløp (er skjult).

Vi gjør oppmerksom på at en del løpere har meldt seg på ulike renn, men ikke stilt til start. Disse får vi faktura på og er oppført i oversikten. Renn som er avlyst får vi også faktura på, da arrangør har rett til å ta betalt. Klubben har ikke satt av penger i budsjettet til å dekke rennutgifter, så det er derfor viktig at alle beløp som klubben har lagt ut blir tilbakebetalt.

Haslumrennet (del 1 av TdB) betales av Haslum IL Ski, langrenn siden dette er vårt eget renn.

I år faktureres det for totalt kr 165.000. Dette er et betydelig beløp som det er viktig for Haslum IL Ski, langrenn å få inn.

Vennligst sjekk Faktura_renndeltakelse_2017-2018 utsendt.xlsx og betal beløp som vedrører ditt/dine barn til Haslum IL Ski, langrenn:

konto: 1627.32.68867 - merk innbetalingen med barnets navn.

Vipps:  24738 - denne innbetalingsløsningen koster klubben 2% i adm.gebyr/betaling, så setter pris på tillegg i betalingen 

Frist: 15.juli

Det er totalt registrert ca 1700 rennpåmeldinger - som betyr at vi er en stor gjeng med mange ivrige skiløpere og dette er veldig bra:-)

 

Ønsker dere alle en riktig god sommer!

Hilsen styret ved Dagrun Haider

Aktiviteter

06.10.2020
Oppstart barmark - alle grupper Langrenn

18:00 - 19:30

Haslumbanen

10.10.2020
Barmarksamling, gruppe 2010-2007

02:00 - 17:00

Løvlia Skistue

27.11.2020
Familiesamling; alle grupper

18:00 - 16:00

Gomobu Fjellstue